Thursday 19 July 2018

Podziękowania dla Nauczycielek -czekoladowniki / Thank You Teachers

Witam.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszą turę czekoladowników jakie wykonałam dla nauczycielek mojego syna.

Hello.
Today I would like to share with You with first projects I made for end this school year for my son's teachers. 


Na każdym czekoladowniku oprócz kwiatów (ponieważ wszystkie były kierowane do kobiet) chciałam też ująć 'coś' szkolnego i tak oto powstały moje kompozycje. Szkolne dodatki wyciełam z pasków drukowanych przez Galerię Papieru, ale potwierdzam to tylko na 90% ponieważ nie było  na nich podpisu producenta. Życzę miłego oglądania...

On each box I wanted to have a bit of school not just flowers so there they are, have a look...















Na koniec chciałam tu jeszcze podkreślić, że grafiki sówek pochodzą od Uli Jaworskiej- Bloom Craft i noszą nazwę Bystrzaki ;)

Pozdrawiam...

Hugs...

Marta;)


No comments:

Post a Comment