Friday 20 July 2018

Podziękowania dla Nauczycielek / Thank You Teacher

Hej.
Dzisiaj chciałabym pokazać kartki-czekoladowniki jakie wykonałam dla nauczycielek mojej córki.

Hello.
Today I would like to share with You a cards-chocolate boxes I made for the end of this school year for my daughter's teachers.



Pierwsza jest dla wychowawczyni, więc umieściłam na niej jabłko-shaker.

First card is for the main teacher and I wanted to make this one different so in a middle I made apple shaker.



Pozostałe projekty, które zaraz pokaże są dla nauczycielek, które brały czynny udział w edukowaniu mojego dziecka ;)

The rest of the cards are for other teachers who helped my daughter during the school year.









Na koniec chciałam tu jeszcze podkreślić, że grafiki sówek pochodzą od Uli Jaworskiej- Bloom Craft i noszą nazwę Bystrzaki ;)

Pozdrawiam...
Hugs...

Marta ;)



No comments:

Post a Comment