Sunday 3 June 2018

Pudełko komunijne dla chłopca / Holy communion exploding box #2

Witam ponownie,
dzisiaj chcę pokazać kolejne pudełko komunijne ale tym razem dla chłopca.
Użyłam kolekcję 'Daydream' z Lemoncraft oraz kwiaty i gołąbek z WOC. Napis oraz detale z wykrojników wyembosowałam złotym pudrem a także dodałam flower soft do liści i kłosów. 
Księga jest moją dumą w tym projekcie, jest to pierwszy raz kiedy robiłam tego typu dekoracje i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.
No nic, co tu więcej pisać poprostu zerknijcie na zdjęcia...

Hello again,
today I would like to share another Holy Communion exploding box but this time for boy.
I used Lemoncraft papers with flowers and a bird from WOC. Words and die cut details I embossed with gold powder as well as I added green and light brown flower soft detail to leafs and ears of grain.
I am most proud with book in this project. It was my first time I made this kind of decoration and I am really happy with the end result. 
But what else I can add just have a look and enjoy...








Pozdrawiam... / Hugs...

Marta

Zgłaszam moją pracę do wyzwania 21 w Sklepiku Gosi



4 comments:

  1. śliczny box, dziękujemy za udział w wyzwaniu. DT Sklepik Gosi

    ReplyDelete
  2. Śliczne pudełko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    ReplyDelete
  3. Piękna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT Sklepik Gosi

    ReplyDelete
  4. Cudowna praca :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa

    ReplyDelete