Saturday 18 March 2017

Wygrana z Craft Passion

Witam,
 dzisiaj mam nietypowy post, 
a mianowicie chciałam się pochwalić wygraną z bloga Crafty Life
:D :D :D :D :D :D :D :D
Tematem było przechowywanie wykrojników.


Tutaj pokaże kilka zdjęć jak je przechowuję, nie są to zdjęcia profesjonalne więc wybaczcie ;)
Generalnie to kupiłam maty magnetyczne i ze starych kartonów powycinałam karty o rozmiarach A5 i A4 i na nie przykleiłam te maty. Na koniec na karteczkach wypisałam kategorie i przykleiłam na górze każdej karty.
Na dużych kartach mam generalne kształty i  takie z konkretnych firmy jak Prima Marketing, a na mniejszych wszystko inne.




A tutaj są jeszcze wykrojniki które umieściłam na drzwiach szafki. Tak je rzechowywałam gdy miałam ich jeszcze niewiele i tak zostało. Są to maty magnetyczne przyklejone na taśmie dwustonnej.


A wygrana jaką dostałam to....


....maty magnetyczne oraz wykrojnik 'Kocham'. 
Dziękuję bardzo firmie Craft Passion.

Pozdrawiam 
Marta

No comments:

Post a Comment