Tuesday 12 April 2016

Kartka z samochodzikiem / Card with a car

Witam.
Dzisiaj chciałabym się podzielić kartką, którą zrobiłam na 4 urodzinki przyjaciela mojej córki.
Całość  w odcieniach niebieskiego oraz zielonego.
Chmury, korony drzew oraz krzaki wykonałam z tych samych wykrojników.
Samochodzik wykonałam w całości ręcznie.
Na wykończenie na koła dodałam 2 małe guziczki.

Hello.
Today I would like to share with card made for 4th birthday my daughter's friend.
All made in blues and greens.
Clouds, tree's leaves and bushes I made from the same dies. 
Car been made all by me not from die cutters and I'm really happy with it.
To finish it I added two small buttons to the wheels.




Zostaw komentarz jeżeli Ci się spodobała ta kartka. Pozdrawiam Marta...

Please leave a comment if You like it. Hugs Marta...

No comments:

Post a Comment