Saturday 12 March 2016

Dzień Matki / Mother's Day Card

Witam. Chciałabym zaprezentować moją pierwszą kartke kaskadową. 
Tematem jest Dzień Matki. Całość wykonałam w odcieniach różu i bieli. Do wzóru na ścięciu użyłam dziurkacza Marthy Stewart. Front ozdobiłam kwiatami z WOC oraz sentymentem odbitym na tagu Doohickey. W środku kartki zrobiłam ozdobne miejsce na życzenia oraz kieszonkę z tagiem, który może posłużyc jako tag do kwiatów a kieszonka np na kartę upominkową.
Kartka jest przewiązana wstążką którą związuje ją na boku. Całość umieszczona jest w pudełku, które wygląda jak torebka upominkowa.

Hi I would like to share my first trifold card I made.
I made it for Mother's Day. All in white, pink and rose colours. To make flower pattern at the top I used Martha Stewart all around page punch. Front I decorated with flowers from WOC and Doohickey tag. Inside of the card I made decorative space for wishes and little pocket with tag which can be nice addition for flowers and pocket could be used as space for gift card.
Card is wrapped with ribbon which making nice bow on the side and can be easily slide into box which looks like gift bag.






...Pozdrawiam...Hugs...Marta...

No comments:

Post a Comment