Sunday 3 January 2016

Wesołych Świąt / Merry Xmas

Witam w Nowym Roku 2016!
Dzisiaj chciałabym pokazać karteczkę, którą wykonałam przed świętami.
Kartka ta to shaker card, którą juz dawno planowałam zrobić. Całość jest w odcieniach błękitu. 
Stempel Magnolia Tilda pokolorowałam promarkermi, dodałam trochę gesso i brokatu.
Jako głównej ozdoby całości użyłam wykrojnikaTonic oraz napis od Rosy Owl.

Hello in New Year 2016.
Today I would like to show You card I made before Christmas. 
This is my first shaker card. I planed to make it for long time and there it is.
The whole is made in blues. I used Magnolia Tilda stamp which I coloured with promarkers, I also added some gesso and gliter.
The main dies I used for this project are from Tonic and Rosy Owl.






Mam nadzieję że się podoba, jeśli tak to zostaw komentarz proszę.
Pozdrawiam Marta...

 I hope You like it if so please leave comment.
Hugs Marta...


No comments:

Post a Comment