Tuesday 4 August 2015

Kartki z podziekowaniem / Thank You cards


Kolejne kartki jakie chciałabym przedstawić zostały zrobione na zamówienie last minute. 

Another cards which I would like to show You has been made to order at last minute. 


Pierwszą kartkę zrobiłam dla nauczycielki i podoba mi sie ona bardzo. Użyłam stempelka  Write a message Tilda którą oczywiście pokolorowałam promarkerami  i flexmarkerami. 
First one been made to female teacher and I like it very much. I used Write a message Tilda stamp and colored her with promarkers and flexmarkers.  




Druga kartka została wykonana dla nauczyciela starałam sie zrobić prostą kartkę i mam wrażenie że mi się udało.
Second card I made for male teacher, I tried to make a simple male card and personally I think I made it fine. 



Mam nadzieję że się podobało
I hope U like it
Pozdrawiam / Hugs Marta

No comments:

Post a Comment