Thursday 16 July 2015

Coś miłego i słodkiego na zakończenie mojej córki/ Something nice and sweet for my daughter end of school year

Witam dzisiaj chciałam się podzielić kilkoma wyrobami a mianowicie kartki, pudełka, tagi, wypieki. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.
Kartki wykonałam dwie. Pierwszą dla głównej nauczycielki córki a drugą dla pozostałych nauczycielek od których miała wsparcie cały rok. Kartki ręcznie kolorowałam promarkerami.  Użyłam stempla Magnolia Tilda. Są to easel cards. Skromne bardzo z małym dodatkiem kwiatów, papierową kokardą oraz wstążką. 
Pudełeczka w których umieszczone zostały slodkości czyli babeczki kupiłam gotowe lecz dodałam im trochę wdzięku. Przyozdobiłam je kwiatkami ręcznie robionymi oraz różnymi wyciętymi wzorkami. Owinęłam je sznureczkami i przywiązałam tagi. 
Tagi są spersonalizowane i recznie stemplowane, po czym wytłaczane na gorąco.

Hello, I would like to show U today couple items I made for my daughter last day at school: cards, boxes, tags and cupcakes. I hope You'll enjoy.
I made two cards. First one is for my daughter key person and second one for all teachers. Both having hand stamped and hand coloured  picture of sweet Tilda. This are easel cards.
Cupcake boxes I bought in shop but I added some handmade flowers and die-cuts. I also wrapped them with thread and added tags.
Tags are personalized, hand stamped and heat embossed.

A teraz kilka zdjęć...
So now I would  like to show You some pictures...

Kartka dla głównej nauczycielki
Card for key person





Kartka dla wszystkich nauczycielek
Card for all teachers





Babeczki i pudełeczka
Cupcakes and boxes




No i wreszcie tagi
And at last tags


Pozdrawiam
Hugs
Marta


No comments:

Post a Comment