Sunday 8 October 2017

Mój 1-wszy album na zdjęcia / My 1st photo album

Witam po długiej przerwie w publikowaniu, ale nie produkowaniu.
Dzisiaj chcę pokazać projekt, który no trochę czasu mi zajął to muszę przyznać, ale jestem z niego baaaaardzo zadowolona ;D
Album na zdjęcia z okazji łączonych urodzin mojej siostry oraz jej córki. 
Album jest przechowywany w drewnianym pudełku, również ozdobionym przezemnie metodą decoupage.

 Hello after long break in publication but not in production.
Today I would like to show You project which took some time but I have to say I'm very happy with the end result.
This photo album is a gift for my sister and her daughter joint birthday.
Album comes with wooden box where it can be stored, and this box is also decorated by me with decoupage method.












Mam również film pokazujący album tutaj
Pozdrawiam serdecznie ...

I also have short movie showing the album here
Hugs...

Marta

No comments:

Post a Comment