Saturday 6 May 2017

Pudełko organizer na taśmy washi / Washi tape organizer

Cześć Wam.
W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić organizacją moich taśm Washi. 
Z czasem gdy moja kolekcja zaczeła rosnąć ja zaczęłam rozglądać sie za pożytecznym rozwiązaniem ich organizacji. Było wiele prób i błędów, ale w końcu trafiłam na fajne pudełko organizer z Fabryki Weny.
Co mi najbardziej przypadło do gustu to to, że mogłam sama je przyozdobić.
Sami popatrzcie co wyczarowałam.

Hello everyone.
In today post I would like to share with You how I organized my washi tapes.
In time when my collection started to grow I started to look around for some useful storage.
On the way was many storage but not that only one, but at the very end I found great organizer box from Fabryka Weny.
The best with it was that I could decorate it myself.
Have a look what come from under my hands.




Niestety brakło miejsca jak zreszta widać lecz kolejne jest już zakupione i czeka na przemianę.

Unfortunately there wasn't enough space as You can see, but another one waiting already to be decorated.

Pozdrawiam / Hugs
Marta



No comments:

Post a Comment