Monday 12 October 2015

Urodziny księżniczki / Princess Birthday

Witam serdecznie,
Cieszę się, że znalazłam chwilkę żeby podzielić się projektem, który zrobiłam na urodziny małej księżniczki. 
Nie wiem jak nazwać złożenie tej kartki pewnie już jakąś nazwe ma ;) więc nie będę wymyślała. Kartka rozkłada się na dwie strony. Na głównej stronie zrobiłam scenę z trzech stempli Magnoli: Tildas Princess CastlePrince Edwin and Princess Tilda with curl. Pomalowałam je promarkerami i podkreśliłam kilka szczegółów z użyciem glossy accent i liquid pearls.
Środek kartki ozdobiłam kolejno stemplami od Magnoli Prezenty Mały i Duży oraz imieniem solenizantki, nastepna po kompletnym rozłożeniu ozdobiona została wykrojnikiem od Spellbinders i motylkiem od Marthy Stuart, kolejna tym samym wykrojnikiem i stemplem Magnoli Summer cake z którego 'usunęłam' jedną świeczkę, gdyż kończone były 4 latka. Ostatnia strona ma ten sam wykrojnik Spellbinders, dwa motyle MS oraz sentyment. Całość w różowych kolorach z dodatkiem kremowego i waniliowego. Jest też całkiem dużo miejsca na napisanie życzeń.
Na zdjęciach ukazałam całość projektu wraz z poszczególnymi elementami.

Hello, 
I'm so happy I found minute to share this project I made for little princess.
I would say it is three fold card but I might be mistaken. 
On the front I made scene from three Magnolia stamps:Tildas Princess CastlePrince Edwin and Princess Tilda with curl. I coloured them with promarkers. I also used glossy accent for slipper and some liquid pearls. Inside of the card I decorate with Magnolia stamps Small and Large presents and birthday girl name, next page I decorate with die cut from Spellbinders and some buterfly from Martha Stuart, for another page I used the same die and I stamped Summer cake where I 'removed' one candle as girl was 4. Last page have the same die, same buterflies and stamped sentiment. The whole is in pinks with add of some cream and vanilla. There is also some space for own message.
On the pictures I wanted to show you all project but also some elements separately.








Jako dodatek do projektu zrobiłam jescze małe przejście do krainy wróżek i elfów. Wycięte z mdf i ozdobione za pomoca promarkerów i brokatu.

As an addition to project I also made fairy door. They are made from mdf and been decorated with promarkers and glitter.


Oczywiście nie obyło się bez pysznego tortu urodzinowego również zrobinego przezemnie ;)

And of course it couldn't be birthday without Birthday cake which I made ;). It was delicious.


Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis się spodobał, pozdrawiam serdecznie Marta

I hope You like today post. Hugs Marta

No comments:

Post a Comment