Sunday 4 October 2015

Sto lat

Witam po długiej przerwie,
Wrzesień był dla mnie bardzo pracowitym miesiącem, miałam kilka ważnych projektów głównie na uroczystości w rodzinie, ale udało mi się stworzyć także inne projekty, które będę sobie tutaj dodawała jak mi tylko czas pozwoli.

Na początek chciałam pokazać karteczkę na urodziny mojego Taty.
Jest ona zrobiona w kolorach sepii, bardzo prosta i skromna.  
Do pokolorowania stempla użyłam promarkerów a wnętrze ozdobiłam wykrojnikami.
Mam nadzieje, że całość sie spodoba...

Hello after long break,
September was for me very busy month, I had to make many important for me projects mostly for family celebrations but I managed to  make other projects too. I will add them here as only time will let me.

For the beginning I would like to show You card for my Dad birthday.
I made it in sepia, it is very simple and modest card.
To color the stamp I used promarkers and inside of the card I decorate with die cutters. 
I hope You will like it ...



Pozdrawiam / Hugs Marta


No comments:

Post a Comment