Sunday 4 October 2015

Karteczka urodzinowa dla siostry / Birthday card for my sister

Witam,
Kolejny projekt, który chciałabym pokazać to kartka na urodziny siostry.
Jako że mam mało czasu by dzielić go z moim hobby chciałam zrobić coś kobiecego, ale nie zbyt skomplikowanego i oto co stworzyłam...

Hello, 
Next project which I would like to show You I made for my sister birthday.
As I haven't got much time to share with my hobby I wanted to make something for women but not to complicated and that's what I made...




Pierwszy raz robiłam krople rosy na liściach i strasznie  mi się podoba ten efekt. 
Całość to taka mała  łąka.
Pudełko kopertę równiez zrobiłam sama tak żeby pasowała do całości.

For the first time I made dewdrops on leaves and I love the end result. 
The whole look like a small meadow.
I also made envelope box myself so it can match the whole.

Pozdrawiam / Hugs Marta

No comments:

Post a Comment